The Lines Club
Darmowa dostawa (InPost Kurier) już od 459,00 zł.
Regulamin



REGULAMIN

 

§1. Postanowienia wstępne

 
  1. Niniejszy Regulamin określa zasady dokonywania transakcji w sklepie internetowym thelines, działającym pod domeną: www.thelines.pl, a także warunki świadczenia usług nieodpłatnych takich jak utrzymanie konta.
  2. Sklep internetowy thelines realizowany jest przez The Lines Spółka Z Ograniczoną Odpowiedzialnością, z siedzibą w Warszawie (02-972), przy ul. Sarmackiej 10F/10 wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0001110344, NIP 9512598241, REGON 528874954 

§2. Definicje

 

  1. Sprzedawca – The Lines Sp. Z Ograniczoną Odpowiedzialnością, z siedzibą w Warszawie (02-972), przy ul. Sarmackiej 10F/10 wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS KRS 0001110344, NIP 9512598241, REGON 528874954
  2. Konsument – osoba fizyczna, zawierająca ze Sprzedawcą umowę w ramach Sklepu, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  3. Podmiot na prawach konsumenta – osoba fizyczna, prowadząca działalność gospodarczą, zawierająca za pośrednictwem Sklepu umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, w sytuacji, gdy taka umowa nie posiada dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej.
  4. Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, ale posiadająca zdolność prawną, korzystająca ze Sklepu, w tym w szczególności dokonująca zakupów za pośrednictwem Sklepu, na zasadach określonych w Regulaminie.
  5. Sklep – strona internetowa za pośrednictwem której Sprzedawca prowadzi sprzedaż, a także świadczy usługi nieodpłatne, pod domeną www.thelines.pl
  6. Regulamin – niniejszy regulamin Sklepu.
  7. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu ze Sprzedawcą, umożliwiające Sprzedawcy identyfikację Klienta, precyzujące ponadto Produkt, mający stanowić przedmiot Umowy Sprzedaży, miejsce dostawy oraz formę płatności i cenę za Produkt.
  8. Konto – panel Klienta w Sklepie, zawierający zbiór informacji dotyczących danego Klienta, w szczególności historii zamówień Klienta.
  9. Formularz rejestracji – formularz dostępny w Sklepie, umożliwiający utworzenie Konta.
  10. Formularz zamówienia – interaktywny formularz dostępny w Sklepie umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktu do Koszyka oraz określenie warunków Umowy, w tym sposobu dostawy i płatności.
  11. Koszyk – element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Produkty do zakupu, a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia, w szczególności ilości Produktów.
  12. Produkt – dostępna w Sklepie rzecz ruchoma, będąca przedmiotem Umowy między Klientem a Sprzedawcą.
  13. Umowa– umowa sprzedaży Produktu zawarta na odległość między Klientem a Sprzedawcą, na warunkach określonych w Regulaminie.
 

§3. Kontakt ze Sklepem

1. Klient może porozumiewać się ze Sprzedawcą za pomocą adresów podanych poniżej:

a. adres: ul. Kielecka 23, 02-550 Warszawa,

b. zwroty: ul. Kielecka 23, 02-550 Warszawa,

c. adres e-mail Sprzedawcy: team@thelines.pl

d. telefon kontaktowy Sprzedawcy: +48 794 490 500.

 

§4. Wymagania techniczne

 

Do korzystania ze Sklepu, w tym przeglądania asortymentu Sklepu oraz składania zamówień na Produkty, niezbędny jest dostęp do urządzenia z dostępem do Internetu, zainstalowana i zaktualizowana przeglądarka internetowa typu Internet Explorer, Microsoft Edge, Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera lub Safari, obsługująca język programowania JavaScript, a ponadto akceptująca pliki typu cookies. Do korzystania z niektórych funkcjonalności Sklepu Internetowego, w tym rejestracji w Sklepie Internetowym, a także składania zamówień́ na produkty, niezbędne jest ponadto posiadanie konta poczty elektronicznej (e-mail).

 

§5. Informacje ogólne

1. Niniejszy regulamin określa w szczególności:

a. zasady zakładania Konta w Sklepie;
b. zasady składania zamówienia w Sklepie i dostawy;
c. metody płatności;
d. uprawnienia Klienta do rezygnacji z zamówienia i odstąpienia od umowy;
e. zasady składania i rozpatrywania reklamacji;
f. pozasądowe sposoby rozwiązywania sporów;
g. podstawowe zasady świadczenia usługi Newsletter'a.
 

2. Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia, w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu, spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu internetowego z infrastrukturą techniczną Klienta.

3. Przeglądanie asortymentu Sklepu nie wymaga zakładania Konta. Składanie zamówień przez Klienta na Produkty znajdujące się w asortymencie Sklepu możliwe jest albo po założeniu Konta zgodnie z postanowieniami § 6 Regulaminu lub przez podanie niezbędnych danych osobowych i adresowych umożliwiających realizację Zamówienia bez zakładania Konta.

4. Klient korzystający ze Sklepu zobowiązany jest w szczególności do:

a. przestrzegania postanowień niniejszego Regulaminu i powszechnie obowiązującego na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej prawa;

b. korzystania ze Sklepu w sposób niezakłócający funkcjonowania Sklepu, w szczególności poprzez użycie określonego oprogramowania lub urządzeń mogących powodować różnego rodzaju zakłócenia;

c. niedostarczania i nieprzekazywania treści zabronionych przez przepisy obowiązującego prawa;

d. korzystania ze Sklepu w sposób nieuciążliwy, z poszanowaniem dóbr osobistych Sprzedawcy i wszelkich przysługujących mu praw;

e. nieudostępniania swojego Konta innym Klientom i niekorzystania z Kont innych Klientów.

5. Ceny podane w Sklepie są podane w polskich złotych i są cenami brutto (uwzględniają podatek VAT).

6. Na końcową kwotę do zapłaty przez Klienta składa się cena za Produkt wraz z kosztem przesyłki, o której Klient jest informowany w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia woli związania się Umową.

 

§6. Zakładanie Konta w Sklepie

1. Sklep oferuje możliwość założenia Konta, w ramach którego w szczególności można przeglądać swoje zamówienia, zmieniać hasło do Konta.

2. Aby założyć Konto w Sklepie, należy wypełnić Formularz rejestracji. Niezbędne jest podanie następujących danych: adresu poczty elektronicznej oraz zdefiniowanie hasła, a także zaznaczenie odpowiednich checkbox’ów potwierdzających zapoznanie się z postanowieniami niniejszego Regulaminu i Polityki prywatności. 

3. Po wypełnieniu i przesłaniu Formularza rejestracyjnego przez Klienta, na podany w formularzu adres e-mail zostanie wysłana wiadomość zawierająca link w celu potwierdzenia rejestracji, a także zawierająca inne wymagane prawem informacje.

4. Po potwierdzeniu rejestracji poprzez kliknięcie na przesłany link, uzyskuje się dostęp do Sklepu poprzez podanie adresu e-mail i hasała wskazanego w Formularzu rejestracyjnym.

5. Założenie Konta w Sklepie jest darmowe.

6. Dokonanie rejestracji oznacza zawarcie przez Klienta ze Sprzedawcą umowy o świadczenie usługi elektronicznej w postaci prowadzenia Konta, na zasadach wskazanych w niniejszym Regulaminie.

7. Logowanie na Konto odbywa się każdorazowo poprzez podanie adresu e-mail i hasła ustanowionych w Formularzu rejestracji, lub zmienionych następnie za pomocą ustawień Konta. 

8. Konto utworzone w wyniku rejestracji jest prowadzone przez czas nieoznaczony. Klient ma jednak możliwość w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek opłat usunąć Konto poprzez wysłanie stosownego żądania do Sprzedawcy za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres podany w § 3 powyżej. Usunięcie Konta oznacza rozwiązanie przez Klienta umowy ze Sprzedawcą o świadczenie usług drogą elektroniczną w postaci prowadzenia Konta. W sytuacji, gdy Sprzedawca jest w trakcie realizacji zamówienia złożonego przez Klienta oraz przyjętego przez Sklep, skutek rozwiązania umowy o utrzymanie Konta nastąpi z chwilą zrealizowania przedmiotowego zamówienia. Dane Klienta, który rozwiązał umowę o utrzymanie Konta zostają usunięte.

9. Sprzedawca jest uprawniony do zablokowania Konta z ważnych powodów, którymi są w szczególności: naruszenie przez Klienta przepisów powszechnie obowiązującego prawa, praw osób trzecich, dóbr osobistych osób trzecich lub zasad współżycia społecznego, a także powtarzające się naruszenia przez Klienta postanowień niniejszego Regulaminu.

10. Zamiar zablokowania Konta zostanie ujawniony Klientowi na jego adres elektroniczny aktualnie zarejestrowany w Sklepie. Zablokowanie Konta oznacza rozwiązanie umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną w trybie natychmiastowym.

11. W sytuacji zablokowania Konta Klienta, niezrealizowane zamówienia złożone przez tego Klienta zostają̨ anulowane przez Sprzedawcę. Anulowanie następuje w ciągu 1 dnia od zablokowania Konta. W takim wypadku, jeżeli zapłata za zamówienie została już̇ dokonana, Sprzedawca zwróci Klientowi całość́ zapłaconej kwoty. Zwrot nastąpi niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni, przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient lub według wyboru Klienta.

12. Od decyzji Sprzedawcy o zablokowaniu Konta przysługuje Kupującemu wniosek o ponowne rozpoznanie sprawy. Wniosek wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności i musi być́ wysłany na adres siedziby Sprzedawcy wskazany w §3 niniejszego Regulaminu. Decyzja wydana po ponownym rozpoznaniu sprawy jest ostateczna.

 

§7. Zasady składania Zamówienia i dostawy

1. Informacje zawarte w Sklepie nie stanowią oferty w rozumieniu ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeksu cywilnego, a jedynie zaproszenie do składania przez Klientów ofert zawarcia Umowy.

2. W celu złożenia Zamówienia należy:

a. Wybrać Produkt będący przedmiotem Zamówienia, a następnie kliknąć przycisk „Dodaj do koszyka” (lub równoznaczny). Na tym etapie Klient ma możliwość weryfikacji produktów dodanych do koszyka, ewentualnego ich usunięcia, zmiany rozmiaru i koloru, zapoznania się z całkowitym kosztem zamówienia, a także dodania kodów rabatowych. Na tym też etapie Klient ma możliwość powrócenia do zakupów w Sklepie lub przejść do kasy;

b. Poznając koszt i  sposób dostawy i kliknąć przycisk „Złóż zamówienie”;

c. Zalogować się do Sklepu Internetowego lub skorzystać z możliwości złożenia zamówienia bez rejestracji;

d. Jeżeli wybrano możliwość złożenia Zamówienia bez rejestracji – wypełnić Formularz zamówienia poprzez wpisanie danych odbiorcy Zamówienia oraz adresu, na który ma nastąpić dostawa Produktu;

e. Kliknąć przycisk “Kupuję i płacę” lub równoznacznym sformułowaniem.

f. Wybrać jeden z dostępnych sposobów płatności i w zależności od sposobu płatności, opłacić zamówienie, z zastrzeżeniem §8 poniżej.

3. Przed złożeniem zamówienia Klient zobowiązany jest potwierdzić zapoznanie się z Regulaminem poprzez zaznaczenie odpowiedniego checkbox’a.

4. Złożenie zamówienia przez Klienta oznacza złożenie Sprzedawcy oferty zawarcia umowy sprzedaży (kupna) zamówionego produktu. Oferta jest wiążąca dla Klienta, jeżeli Sprzedawca niezwłocznie potwierdzi jej otrzymanie.

5. Po złożeniu zamówienia na adres poczty elektronicznej Klienta wskazany w Koncie lub wskazany w Formularzu zamówienia dla zakupów bez rejestracji zostanie wysłane potwierdzenie otrzymania przez Sprzedawcę zamówienia złożonego przez Klienta. W sytuacji gdy realizacja zamówienia jest możliwa, na adres poczty elektronicznej Klienta wysłana zostanie wiadomość́ elektroniczna z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia do realizacji.

6. Potwierdzenie przyjęcia zamówienia jest oświadczeniem Sprzedawcy o przyjęciu oferty. Z chwilą potwierdzenia przyjęcia zamówienia dochodzi pomiędzy Klientem a Sprzedawcą do zawarcia Umowy dotyczącej tego zamówienia.

7. Sprzedawca ma 7 dni na potwierdzenie przyjęcia zamówienia Klienta (licząc od dnia potwierdzenia przez Sprzedawcę otrzymania zamówienia). W przypadku, w którym Sprzedawca nie potwierdzi w wyżej wskazanym terminie przyjęcia zamówienia do realizacji, umowa pomiędzy Klientem a Sprzedawcą nie zostaje zawarta, a wszelkie uiszczone płatności zostaną̨ niezwłocznie zwrócone Klientowi.

8. Zamówienia w Sklepie internetowym można składać dwadzieścia cztery godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, przez cały rok kalendarzowy, z zastrzeżeniem, że Zamówienia złożone w dni ustawowo wolne od pracy będą rozpatrywane następnego dnia roboczego. Usługi mogą być niedostępne dla Użytkowników podczas okresowej konserwacji Sklepu Internetowego oraz w razie jego awarii.

9. Do każdego zamówienia Sprzedawca dołącza dokument księgowy.

10. O statusie zamówienia Klient zostanie powiadomiony za pośrednictwem wiadomości e-mail na podany przez Klienta adres e-mail.

11. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do ograniczenia sposobów dostawy oraz form płatności w stosunku do Klienta, który co najmniej trzykrotnie nie odebrał przedmiotu zamówienia przesłanego przesyłką kurierską. 

12. Klient jest zobowiązany do podania prawidłowych danych dostawy, w tym aktualnego i dokładnego adresu, pod który ma być dostarczony przedmiot zamówienia. W przypadku podania przez Klienta błędnego lub niedokładnego adresu, Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie lub opóźnienie w dostarczeniu przedmiotu zamówienia, jeżeli pomimo dochowania przez Sprzedawcę i firmę̨ doręczającą przedmiot zamówienia należytej staranności, dostarczenie przedmiotu zamówienia lub dostarczenie go w terminie okaże się̨ niemożliwe.

13. W przypadku zamówienia Produktów o różnych terminach dostawy, Klient ma możliwość żądania dostarczenia Produktów częściami lub też dostarczenia wszystkich Produktów po skompletowaniu całego zamówienia.

14. Początek biegu terminu dostawy Produktu do Klienta liczy się w przypadku płatności elektronicznej – od dnia wpływu środków na rachunek bankowy Sprzedawcy.

15. Dostawa Produktu odbywa się wyłącznie na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.

16. Dostawa Produktu do Klienta jest odpłatna, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej. Koszty dostawy Produktu są wskazywane Klientowi w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia przez Klienta woli związania się Umową.

17. Czas realizacji zamówienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej wynosi od 3 (trzech) dni roboczych licząc od momentu wpłynięcia środków na konto Sprzedawcy, tzn. zamówienie przygotowywane jest do wysyłki w terminie 1 (jednego) dnia roboczego, natomiast większość przesyłek kurierskich na terenie Rzeczypospolitej Polskiej dostarczana jest kolejnego dnia po przekazaniu paczki kurierowi. Sprzedawca zastrzega jednak, iż w niektórych przypadkach termin dostarczenia może wydłużyć się do siedmiu dni. Natomiast maksymalny czas realizacji zamówienia wynosi do 14 dni roboczych. W przypadku dłuższego terminu realizacji Klient zostanie o tym fakcie poinformowany przez Sprzedawcę.

18. W przypadku, gdy realizacja zamówienia okaże się niemożliwa, na przykład z powodu niedostępności zamówionego przez Klienta produktu, Sprzedawca skontaktuje się z Klientem w celu rozwiązania tej sytuacji i ustalenia sposobu i czasu realizacji zamówienia lub ewentualnego odstąpienia od Umowy.

19. Klient, przed odebraniem przesyłki od kuriera, powinien sprawdzić, czy opakowanie w którym dostarczony został zakupiony towar nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia, Klient ma prawo w obecności kuriera sporządzić protokół oraz powinien niezwłocznie skontaktować się ze Sklepem.

 

§8. Oferowane metody dostawy oraz płatności

1. Klient może skorzystać z następującej metody dostawy: przesyłka kurierska Inpost | Paczkomaty Inpost.

2. Zamówienia złożone w Sklepie Internetowym nie może zostać opłacone za pobraniem.

3. Klient nie ma możliwości dokonania zapłaty za cześć́ zamówienia z góry, a za część zamówienia przy odbiorze.

4. Klient może skorzystać z następujących metod płatności elektronicznej:

a. przelew elektroniczny lub płatność kartą za pośrednictwem zewnętrznego systemu płatności dostarczonego przez Mollie, a zapewnionego przez Przelewy24, obsługiwanego przez spółkę PayPro Spółka Akcyjna z siedzibą w Poznaniu przy ul. Kanclerskiej 15, 60-327 Poznań, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, numer NIP 7792369887 – w tym wypadku realizacja zamówienia następuje po otrzymaniu przez Sprzedawcę informacji z systemu Przelewy24 o dokonaniu płatności przez Klienta. Zasady dokonywania płatności przez Klientów za pośrednictwem Systemu Przelewy24 oraz postępowanie reklamacyjne dostępne są na stronie https://www.przelewy24.pl/regulamin,

b. przelew elektroniczny lub płatność kartą kredytową za pośrednictwem systemu płatności obsługiwanego przez Polskie ePłatności spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Tajęcinie, adres: Tajęcina 113, 36-002 Jasionka, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru pod numerem KRS: 0000227278, NIP 5862141089 i REGON 220010531 w tym wypadku realizacja zamówienia następuje po otrzymaniu przez Sprzedawcę informacji z systemu Przelewy24 o dokonaniu płatności przez Klienta. Zasady dokonywania płatności przez Klientów za pośrednictwem tego systemu oraz postępowanie reklamacyjne dostępne są na stronie https://paylane.pl/dokumenty-prawne/regulamin/.

c. Operatorem obsługującym płatności eletroniczne w sklepie jest firma PayPro. Firma PayPro jest operatorem płatności kartami płatniczymi. Obsługiwane karty płatnicze: Visa i MasterCard.

5. Koszty dostawy uzależniony jest każdorazowo od gabarytu każdego produktu.

6. Szczegółowe informacje na temat metody dostawy oraz akceptowalnych metod płatności znajdują są widoczne w trakcie składania zamówienia, a także w zakładce Dostawa, Zwroty, Reklamacje, dostępnej pod adresem: https://thelines/policies/refund-policy

 

§9. Prawo odstąpienia od umowy

1. Konsument, a także Podmiot na prawach konsumenta, może w terminie 14 dni odstąpić od zawartej umowy bez podania jakiejkolwiek przyczyny, składając odpowiednie oświadczenie, z zastrzeżeniem, iż zwrotowi nie podlegają produkty i świadczenia od nabycia których, na mocy ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, nie może odstąpić, np. gdy przedmiotem umowy jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta albo służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

2. Do zachowania terminu odstąpienia od Umowy wystarczy wysłanie przez Konsumenta, lub Podmiot na prawach konsumenta oświadczenia przed upływem tego terminu na jeden z adresów wskazanych w §3 powyżej.

3. Konsument, lub Podmiot na prawach konsumenta, może również skorzystać z ustawowego wzoru formularza odstąpienia od umowy, stanowiącego załącznik nr 1 do ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, lub wzoru Sprzedawcy dostępnego pod adresem: https://www.yogabeat.shop. Skorzystanie z powyższych wzorów nie jest obowiązkowe.

4. W przypadku przesłania oświadczenia przez Konsumenta lub Podmiot na prawach konsumenta drogą elektroniczną, Sprzedawca niezwłocznie prześle Konsumentowi, lub Podmiotowi na prawach konsumenta na podany przez Konsumenta, lub Podmiot na prawach konsumenta adres e-mail potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy.

5. W przypadku odstąpienia od Umowy, Umowę uważa się za niezawartą.

6. Konsument lub Podmiot na prawach konsumenta zobowiązany jest niezwłocznie zwrócić Sprzedawcy produkty objęte Umową, których dotyczy oświadczenie o odstąpieniu, nie później niż 14 dni od dnia, w którym Klient odstąpił od Umowy. Do dochowania terminu wystarczy wysyłka towaru przed jego upływem na adres: ul. Kielecka 23, 02-550 Warszawa.

7. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca zwraca Konsumentowi, lub Podmiotowi na prawach konsumenta, niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia doręczenia zwracanego produktu, wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia zwracanego produktu, z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta, lub Podmiot na prawach konsumenta, sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę.

8. Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych metod płatności, jakie zostały przez Konsumenta, lub Podmiot na prawach konsumenta, użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument, lub Podmiot na prawach konsumenta wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie, które nie będzie się wiązało dla niego z żadnymi kosztami.

9. Konsument, lub Podmiot na prawach konsumenta, ponosi bezpośrednie koszty zwrotu produktu.

10. Konsument, lub Podmiot na prawach konsumenta, odpowiada tylko za zmniejszenie wartości Produktu wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.

 

§10. Reklamacja

1. Umową Sprzedaży objęte są nowe Produkty.

2. Sprzedawca jest obowiązany dostarczyć Klientowi rzecz wolną od wad fizycznych i prawnych. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).  Rękojmia - odpowiedzialność Sprzedawcy za zgodność towaru z umową (2 lata).

3. W przypadku, gdy Produkt ma wadę, Klient może:

a. złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni towar na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady. Jeżeli Klient jest Konsumentem lub Podmiotem na prawach konsumenta, może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z Umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość rzeczy wolnej od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Klienta inny sposób zaspokojenia.

b. żądać wymiany towaru wadliwego na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić towar wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z Umową towaru wadliwego w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe lub w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową wymagałoby nadmiernych kosztów. Koszty naprawy lub wymiany ponosi Sprzedawca.

4. Reklamacje z tytułu rękojmi należy składać w terminach ustawowo przewidzianych, na adres mailowy: team@thelines.pl. W celu usprawnienia procedury reklamacyjnej reklamacja powinna zawierać zwięzły opis wady, dane Klienta składającego reklamację, oraz żądanie Klienta w związku z wadą towaru, zdjęcia wadliwego towarów, a w przypadku wysyłki reklamowanego towaru, powinien być on dostarczony wraz z dowodem zakupu oraz wydrukowanym i wypełnionym zgłoszeniem reklamacyjnym. 

5. W przypadku, gdy podane w zgłoszeniu reklamacyjnym dane lub informacje będą wymagały uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o ich uzupełnienie we wskazanym zakresie.

6. Sprzedawca w ciągu 14 (czternastu) dni od dnia złożenia przez Klienta żądania reklamacyjnego ustosunkuje się do żądania. Jeżeli w ciągu tych 14 dni Sprzedawca nie ustosunkuje się do żądań Klienta, oznacza to, iż uznał żądania za uzasadnione.

7. O rozpatrzeniu reklamacji i jej wyniku Sprzedawca powiadomi Klienta w wiadomości wysłanej na adres poczty elektronicznej lub korespondencyjny podany przez Klienta w reklamacji.

8. W każdym z przypadków, gdy realizacja żądań Klienta wiąże się z dostawą nowego produktu, koszty dostawy ponosi Sprzedawca.

9. Klient, który wykonuje uprawnienie z tytułu rękojmi, zobowiązany jest dostarczyć wadliwy towar na adres Sprzedawcy: Kielecka 23, 02-550 Warszawa. Koszty dostarczenia wadliwego towaru przez Klienta, będącego Konsumentem lub Podmiotem na prawach konsumenta, ponosi Sprzedawca.

10. Procedura reklamacyjna dotyczy odpowiednio usług świadczonych drogą elektroniczną przez Sprzedawcę. Reklamację na usługi można składać również na adres poczty elektronicznej Sklepu: team@thelines.pl.

 

§11. Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń

1. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta, lub Podmiotu na prawach konsumenta, z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.phphttp://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.

2. Pod adresem https://ec.europa.eu/consumers/odr Konsument, lub Podmiot na prawach konsumenta ma dostęp do rozstrzygania sporów konsumenckich drogą elektroniczną za pomocą unijnej platformy internetowej (platforma ODR). Platforma ODR stanowi wielojęzyczną, interaktywną stronę internetową dla obsługi Konsumentów, lub Podmiotów na prawach konsumenta i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporów wynikających z zawarcia na odległość umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.

 

§12. Własność intelektualna

 

Ochronie prawo autorskiej podlegają wszelkie materiały znajdujące się w Sklepie, w szczególności zdjęcia, teksty, w tym opisy produktów, nagrania.

 

§13. Newsletter

1. Klient może wyrazić zgodę na zamówienie usługi Newsletter’a. Usługa Newsletter’a polega na okresowym przesyłaniu na podany adres poczty elektronicznej biuletynu informacyjnego Sprzedawcy oraz wiadomości zawierających treści marketingowe (informacje handlowe), w tym treści dotyczące produktów Sprzedawcy oraz promocji.

2. Zawarcie umowy o świadczenie usługi Newletter’a następuje z chwilą potwierdzenia przez Klienta subskrypcji za pośrednictwem linku przesłanego Klientowi na podany przez niego adres e-mail w odpowiednim miejscu w Sklepie.

3. Subskrypcja Newsletter’a jest dobrowolna i nieodpłatna. Usługa Newsletter’a świadczona jest przez czas nieoznaczony i Klient może z niej zrezygnować w każdym czasie.

4. Klient może w dowolnym momencie zrezygnować z subskrypcji Newslettera samodzielnie za pośrednictwem wiadomości na adres poczty elektronicznej Sprzedawcy team@thelines.pl lub poprzez kliknięcie w otrzymywany link wraz z newsletterem o rezygnacji.

 

§14. Postanowienia końcowe

1. Umowy zawierane poprzez Sklep internetowy zawierane są w języku polskim.

2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn, tj.:

a. konieczność dostosowania Regulaminu do przepisów prawa mających bezpośredni wpływ na niniejszy Regulaminu i skutkujących koniecznością zmodyfikowania Regulaminu w celu zachowania zgodności z prawem;

b. konieczność dostosowania Regulaminu do zaleceń, nakazów, orzeczeń, postanowień, interpretacji, wytycznych lub decyzji uprawnionych władz publicznych;

c. rozbudowania lub zmiany funkcjonalności Sklepu, w tym wprowadzenie nowych usług świadczonych drogą elektroniczną lub zmiana istniejących funkcjonalności Sklepu;

d. zmiany warunków technicznych świadczenia usług drogą elektroniczną;

e. konieczności usunięcia niejasności, błędów lub omyłek pisarskich, które ewentualnie wystąpiłyby w Regulaminie;

f. zmiany danych teleadresowych, nazw, numerów identyfikacyjnych, adresów elektronicznych lub linków zamieszczonych w Regulaminie;

g. przeciwdziałaniu nadużyciom;

h. poprawy obsługi Klientów;

i. zmiany procesu zawierania umów za pośrednictwem Sklepu;

j. zmiany sposobów płatności i dostaw.

3. Termin wejścia w życie zmienionego regulaminu będzie wynosić co najmniej 15 dni od daty powiadomienia o zmianie Regulaminu na stronie internetowej Sklepu Internetowego oraz poinformowania Klienta na 14 dni przed wejściem w życie nowego Regulaminu o zmianie Regulaminu, za pomocą wiadomości przesłanej drogą elektroniczną zawierającej odnośnik do tekstu zmienionego Regulaminu, na adres e-mail przypisany do Konta Klienta. W razie, gdy Klient nie akceptuje nowej treści Regulaminu obowiązany jest zawiadomić o tym fakcie Sprzedawcę, co skutkuje rozwiązaniem umowy.

4. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu cywilnego, ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych.

5. Nazwy produktów zamieszczone na stronie Sklepu Internetowego używane są w celach identyfikacyjnych i mogą być chronione i zastrzeżone na podstawie przepisów ustawy z dnia 30 czerwca 2000 r. – Prawo własności przemysłowej lub innych przepisów prawa.

6. W celach statystycznych oraz w celu zapewnienia jak najwyższej jakości usług Sklep korzysta z informacji zapisywanych przez serwer na urządzeniu końcowym Klienta (tzw. pliki cookies). Klient może w dowolnym momencie określić warunki przechowywania lub uzyskiwania dostępu przez Sklep Internetowy do plików cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej, w tym zmienić ustawienia przeglądarki, tak aby nie akceptowała ona takich plików lub informowała o ich przesyłaniu. Nieakceptowanie plików cookies może spowodować utrudnienia w korzystaniu ze Sklepu Internetowego. Korzystanie przez Klienta z przeglądarki, której ustawienia zezwalają na zapisywanie plików cookies na urządzeniu Klienta, oznacza wyrażenie zgody na zapisywanie powyższych plików na tym urządzeniu Klienta. Więcej informacji w tym zakresie znajduje się w Polityce prywatności.

7. Zmiana Regulaminu nie będzie mieć wpływu na zamówienia złożone przed taką zmianą, które są realizowane na zasadach dotychczasowych.

8. W zakresie Umów zawieranych między Sprzedawcą a Klientami niebędącymi Konsumentami, Sprzedawca ponosi odpowiedzialność tylko w przypadku umyślnego wyrządzenia szkody i w granicach rzeczywiście poniesionych strat przez Klienta niebędącego Konsumentem lub Podmiotami na prawach konsumentów.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl