
Niniejsza polityka dotycząca plików cookie odnosi się do wszystkich stron internetowych oraz aplikacji na urządzenia mobilne, należących do The Lines.
Przez korzystanie ze stron i aplikacji wyrażasz zgodę na używanie ciasteczek zgodnie z tą polityką. Jeżeli nie zgadzasz się na używanie przez nas plików cookie, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki w odpowiedni sposób lub zrezygnować z używania stron oraz aplikacji.
Co to są ciasteczka?
Ciasteczka (ang. cookies) to niewielkie pliki, zapisywane i przechowywane na twoim komputerze, tablecie lub smartphonie podczas gdy odwiedzasz różne strony w internecie. Ciasteczko zazwyczaj zawiera nazwę strony internetowej, z której pochodzi, "długość życia" ciasteczka (to znaczy czas jego istnienia) oraz przypadkowo wygenerowany unikalny numer służący do identyfikacji przeglądarki, z jakiej następuje połączenie ze stroną internetową.
Do czego używamy ciasteczek?
The Lines używa ciasteczek w różnych celach: by strony i aplikacje działały szybciej i by były łatwiejsze w użyciu, aby lepiej dopasować treści i reklamy do twoich oczekiwań i zainteresowań oraz do zbierania anonimowych, zagregowanych statystyk, które pomagają w poprawianiu funkcjonalności i zawartości stron i aplikacji. Używając ciasteczek w wyżej opisany sposób nigdy nie identyfikujemy tożsamości użytkowników na podstawie informacji przechowywanych w ciasteczkach.
POLITYKA PRYWATNOŚCI
SKLEPU INTERNETOWEGO https://thelines.pl
- Jako właściciele strony internetowej pod domeną: https://thelines.pl (dalej: Strona internetowa), dokładam ogrom starań, abyście nie tylko odczuwali satysfakcję z dokonywanych zakupów, ale także czuli się bezpiecznie, powierzając swoje dane osobowe w trakcie korzystania ze Strony internetowej.
- W niniejszej polityce prywatności wyjaśniamy zasady i zakres przetwarzania Waszych danych osobowych, przysługujące Wam prawa, jak też nasze obowiązki jako administratorzy tych danych, oraz informujemy o używaniu plików cookies.
- Jako administratorzy danych osobowych stosujemy środki techniczne i rozwiązania organizacyjne, zapewniające wysoki poziom ochrony przetwarzanych danych osobowych oraz zabezpieczenia przed dostępem do tych danych osobom nieupoważnionym.
- Kto jest Administratorem Danych?
Administratorem danych osobowych jest The Lines Z Ograniczoną Odpowiedzialnością, z siedzibą w Warszawie (02-972), przy ul. Sarmackiej 10F/10 wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0001110344, NIP 9512598241, REGON 528874954 (zwany dalej: „Administrator”).
Z Administratorem skontaktować można się pod adresem email: team@thelines.pl
- W jakim celu i na jakiej podstawie przetwarzane są Wasze dane osobowe?
Twoje dane są przetwarzane w celu:
- zarejestrowania się na stronie internetowej i utrzymaniu założonego przez Ciebie konta;
- do realizacji złożonych przez Ciebie zamówień;
- dokonania rozliczeń;
- odpowiadania na Twoje pytania, przesłane poprzez e-mail;
- Możesz również wyrazić zgodę na otrzymywanie informacji o nowościach i promocjach, co spowoduje, że działając jako Administrator będziemy mogli również przetwarzać dane osobowe w celu przesyłania Wam informacji handlowych dotyczących m.in. nowych produktów lub promocji czy wyprzedaży.
- Dane osobowe są również przetwarzane w ramach wypełnienia ciążących na nas jako na Administratorze prawnych obowiązków oraz realizacji zadań w interesie publicznym m.in. do wykonywania zadań związanych z bezpieczeństwem i obronnością lub przechowywaniem dokumentacji podatkowej.
- Dane osobowe mogą być również przetwarzane w celach marketingu bezpośredniego produktów, zabezpieczenia i dochodzenia roszczeń lub ochrony przed roszczeniami, jak również marketingu usług i produktów podmiotów trzecich lub marketingu własnego, niebędącego marketingiem bezpośrednim.
Podstawa prawna przetwarzania danych osobowych
- Twoje dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwane dalej : „RODO”, wyłącznie w celach związanych z działalnością tj. w celu:
- realizacji czynności związanych z zawarciem i wykonaniem umowy na a także podejmowania działań przed zawarciem umowy, w szczególności dostarczenia oferty na żądanie osoby, której dane dotyczą (zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b RODO);
- nawiązania relacji handlowych, w tym udzielenia odpowiedzi na zadawane pytania (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
- wypełnienia obowiązku prawnego dotyczącego obowiązków podatkowych i rachunkowych, a także posprzedażowej obsługi (np. rozpatrywania reklamacji) (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO);
- marketingu produktów lub usług własnych (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO w związku z realizacją prawnie usprawiedliwionych interesów Administratora);
- przekazywania informacji handlowych drogą elektroniczną (na podstawie art.6 ust. 1 lit. a w związku z uprzednio wyrażoną zgodą);
- dochodzenia lub zabezpieczenia roszczeń lub obrony przed nimi (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO w związku z realizacją prawnie usprawiedliwionych interesów Administratora);
- aby utrzymać założone przez Ciebie konto, w którym możesz sprawdzać historię swoich zamówień i status aktualnych zamówień (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
- marketingu bezpośredniego usług Administratora (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
Przysługujące Tobie prawa w odniesieniu do Twoich danych osobowych
- Możesz w każdej chwili zażądać od nas jako Administratora informacji o zakresie przetwarzania danych osobowych.
- Możesz w każdej chwili wycofać swoją zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych, bez podawania przyczyny. Żądanie nieprzetwarzania danych może dotyczyć wskazanego przez Was konkretnego celu przetwarzania, np. wycofanie zgody na otrzymywanie informacji handlowych bądź dotyczyć wszystkich celów przetwarzania danych. Wycofanie zgody co do wszystkich celów przetwarzania spowoduje, że Twoje konto zostanie usunięte ze strony internetowej, wraz ze wszystkimi Twoimi wcześniej przetwarzanymi przeze nas, działających jako Administrator danymi osobowymi, w przypadku których podstawą prawną przetwarzania była zgoda. Wycofanie zgody nie wpłynie na już dokonane czynności.
- Możesz w każdej chwili żądać, bez podawania przyczyny, abyśmy jako Administrator usunęły Twoje dane. Żądanie usunięcia danych nie wpłynie na dotychczas dokonane czynności. Usunięcie danych oznacza jednoczesne usunięcie Twojego konta.
- Możesz w każdej chwili wyrazić sprzeciw przeciwko przetwarzaniu danych osobowych, zarówno w zakresie wszystkich przetwarzanych przeze nas jako Administratora danych osobowych, jak również jedynie w ograniczonym zakresie np. co do przetwarzania danych w konkretnie wskazanym celu. Sprzeciw nie wpłynie na dotychczas dokonane czynności. Wniesienie sprzeciwu spowoduje usunięcie Twojego konta.
- Możesz zażądać ograniczenia przetwarzania danych osobowych, czy to przez określony czas, czy też bez ograniczenia czasowego, ale w określonym zakresie, co jako Administrator będziemy obowiązane je spełnić. Jednak żądanie to nie wpłynie na dotychczas dokonane czynności.
- Możesz zażądać, abyśmy jako Administrator przekazały innemu podmiotowi, przetwarzane dane osobowe. Winniście w tym celu napisać prośbę do mnie jako administratora, wskazując, jakiemu podmiotowi (nazwa, adres) należy przekazać Twoje dane osobowe oraz jakie konkretnie dane chcecie żebyśmy jako Administrator przekazały. Po potwierdzeniu przez Ciebie Twojego życzenia, jako Administrator przekażę, w formie elektronicznej, wskazanemu podmiotowi, Twoje dane osobowe. Potwierdzenie przez Ciebie żądania jest niezbędne z uwagi na bezpieczeństwo Twoich danych osobowych oraz uzyskanie pewności, że żądanie pochodzi od osoby uprawnionej.
- Jako Administrator informujemy Ciebie o podjętych działaniach, przed upływem miesiąca od otrzymania jednego z żądań wymienionych w poprzednich punktach.
- Niezależnie od powyższego, przysługuje Tobie uprawnienie do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Przez jaki okres przechowywane są Twoje dane osobowe?
- Zasadniczo dane osobowe są przechowywane i przetwarzane co do zasady przez czas świadczenia usługi lub realizowania zamówienia lub dokonania rozliczenia lub do czasu wycofania wyrażonej zgody lub zgłoszenia skutecznego sprzeciwu względem przetwarzania danych w przypadkach, gdy podstawą prawną przetwarzania danych jest uzasadniony interes Administratora.
- Czas przetwarzania danych może zostać przedłużony w przypadku, gdy przetwarzanie jest niezbędne do ustalenia i dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony przed nimi, a po tym czasie jedynie w przypadku i w zakresie, w jakim będą wymagać tego przepisy prawa. Po upływie okresu przetwarzania dane są nieodwracalnie usuwane lub anonimizowane.
Odbiorcy danych
Odbiorcami Twoich danych mogą być:
- podmioty uprawnione do ich otrzymania na mocy obowiązujących przepisów prawa, w tym właściwe organy wymiaru sprawiedliwości;
- operatorzy płatności, operatorzy pocztowi, kurierzy, podmiot obsługujący księgowość, partnerzy świadczący usługi techniczne (rozwijanie i utrzymywanie systemów informatycznych i serwisów internetowych, usługi analityczne), agencje marketingowym, firmy windykacyjne, kancelarie prawne, po podpisaniu stosownych umów powierzenia danych osobowych, w szczególności:
- PayPro Spółka Akcyjna z siedzibą w Poznaniu adres: ul. Kanclerskiej 15, 60-327 Poznań, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, numer NIP 7792369887,
- Polskie ePłatności spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Tajęcinie, adres: Tajęcina 113, 36-002 Jasionka, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru pod numerem KRS: 0000227278, NIP 5862141089.
Administrator może przekazywać dane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej, jeżeli będzie to wymagane lub związane z usługami, z których Użytkownik korzysta w ramach Strony internetowej. Jeśli w ramach przetwarzania dane osobowe będą przekazywane do odbiorców w krajach trzecich, takie przekazywanie danych będzie odbywać się na podstawie decyzji w sprawie odpowiedniego stopnia ochrony podjętej przez Komisję Europejską, lub na podstawie standardowych klauzul umownych zgodnie z decyzją Komisji Europejskiej albo na innej podstawie prawnej na przykład: wyraźnej zgody osoby, której dane dotyczą.
Pliki cookies
- Strona internetowa używa plików cookies (ciasteczka) lub podobną technologię (dalej łącznie nazywane: "cookies") do zbierania informacji o dostępie Użytkownika do strony internetowej (np. za pomocą komputera lub smartfonu) oraz jego preferencjach. Są one wykorzystywane m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania strony internetowej do indywidualnych potrzeb Użytkownika.
- Pliki cookies to fragmenty informacji, które zawierają unikalny kod referencyjny, który strona internetowa przesyła na urządzenie Użytkownika, w celu przechowywania, a czasem śledzenia informacji dotyczących używanego urządzenia. Zwykle nie pozwalają one zidentyfikować osoby Użytkownika. Ich głównym zadaniem jest lepsze dopasowanie strony internetowej do Użytkownika.
- Niektóre z plików cookies, występujące na stronie internetowej, są dostępne tylko przez czas trwania danej sesji internetowej i wygasają po zamknięciu przeglądarki. Inne pliki cookies służą do zapamiętywania Użytkownika, który po powrocie na stronę internetową, jest na niej rozpoznawany. Są one wówczas zachowywane przed dłuższy czas.
- Pliki cookies używane na niniejszej stronie internetowej to:
a. niezbędne pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach stron, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania;
b. pliki cookie służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania;
c. wydajnościowe pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych;
d. funkcjonalne pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez użytkownika ustawień i personalizację interfejsu użytkownika;
e. reklamowe pliki cookies, umożliwiające dostarczanie użytkownikom treści reklamowych dostosowanych do ich zainteresowań.
- Większość Użytkowników i niektórych przeglądarek mobilnych automatycznie akceptuje pliki cookies. Jeżeli Użytkownik nie zmieni ustawień, pliki cookies zostaną zapisane w pamięci urządzenia.
- Użytkownik może zmienić preferencje dotyczące akceptacji plików cookies lub zmienić przeglądarkę, aby móc otrzymać za każdym razem stosowne powiadomienie, gdy funkcja cookies jest ustawiona. Aby zmienić ustawienia akceptacji cookies, należy dostosować ustawienia w przeglądarce.
- Jak zmienić ustawienia najpopularniejszych przeglądarek:
Google Chrome - https://support.google.com/
Firefox - https://support.mozilla.org/
Safari - https://support.apple.com/
Opera - https://help.opera.com/pl/
- Warto pamiętać, że blokowanie lub usuwanie plików cookies może uniemożliwić pełne korzystanie ze strony internetowej.
Postanowienia końcowe
Niniejsza Polityka Prywatności obowiązuje od 26 czerwca 2024 roku.